link do biuletynu - pobierz
Nauczane przedmioty:
Przedmioty ogólnokształcące w technikum są takie same jak w Liceum Ogólnokształcącym. Nasza szkoła daje możliwość nauki dwóch z pośród trzech języków obcych: języka angielskiego, języka niemieckiego oraz języka hiszpańskiego.
Przedmioty zawodowe: podstawy ekonomii, marketing w działalności reklamowej, sprzedaż w reklamie, język angielski zawodowy, elementy prawa, etyki i psychologii w reklamie, działalność gospodarcza w reklamie, organizacja i techniki reklamy
W trakcie nauki w technikum hotelarskim będziesz zdawał dwa egzaminy zawodowe tzw. kwalifikacje.
DROGA DO UZYSKANIA ZAWODU TECHNIKA ORGANIZACJI REKLAMY:
- Kwalifikacja A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych (czerwiec, klasa II)
- Kwalifikacja A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej (styczeń, klasa IV)
- Ukończenie technikum.
- Uzyskanie dyplomu.
Po każdym egzaminie otrzymasz świadectwo kwalifikacyjne (certyfikat). Posiadane świadectwa kwalifikacyjne i dyplom umożliwią ci podjęcie zatrudnienia.
Przygotowanie praktyczne do zawodu otrzymują uczniowie w czasie:
- zajęć w szkolnej pracowni ekonomicznej,
- praktyk zawodowych w jednostkach prowadzących działalność gospodarczą (4 tygodnie w klasie III),
- dodatkowych staży organizowanych w ramach projektów unijnych.
Podczas nauki w technikum organizacji reklamy nauczysz się:
- pozyskiwać klientów do współpracy z agencjami reklamowymi i mediami,
- dobierać środki i nośniki reklamy,
- stosować różnorodne techniki reklamowe,
- stosować sprzęt i materiały wykorzystywane w reklamie,
- organizować działania promocyjne przedsiębiorstwa,
- organizować działalność wystawienniczą.
Profil ten:
- przeznaczony jest dla osób kreatywnych, twórczych, mających wiele pomysłów, chcących je realizować, lubiących kontakt z innymi ludźmi i pracę zespołową oraz otwartych na innowacje techniczne i technologiczne,
- wybierają uczniowie o zainteresowaniach związanych z reklamą i marketingiem oraz uzdolnieniach plastycznych,
- przygotuje cię do egzaminu maturalnego i zawodowego,
- umożliwi Ci osiągnięcie umiejętności językowych na poziomie, dającym możliwość swobodnego funkcjonowania na rynku pracy w kraju i zagranicą.
Technik organizacji reklamy znajdzie zatrudnienie w:
- agencjach reklamowych i public relations,
- działach marketingu i promocji,
- studiach graficznych,
- agencjach ds. kształtowania opinii publicznej,
- działach promocji środków masowego przekazu.
Zdobyte kwalifikacje w zawodzie technik organizacji reklamy mogą być podwyższane poprzez kontynuację nauki w szkołach wyższych na kierunkach związanych z reklamą.